Jäsentapahtuma Vanhassa Paukussa 5.10.2019

8.8.2019

Lokakuun jäsentapahtumamme on lauantaina 5.10.2019 Lapualla Vanhassa Paukussa. Pääsemme ohjatulle kierrokselle kuulemaan Vanhan Paukun historiasta sekä nykypäivästä. Kierroksen jälkeen tutustumme Lapuan Kankureiden tehtaanmyymälään, jossa pienen esittelyn jälkeen saamme tehdä ostoksia edullisin tehtaanmyymälähinnoin. Jokainen saa vielä 10%:n lisäalennuksen ostoksistaan. Tämän jälkeen ruokailemme Mallaskuun Panimon ravintolassa. Saapuminen Vanhaan Paukkuun (os. Vanhan Paukun tie 1, 62100 Lapua) omin kyydein. Päivämme alkaa klo 12:30 Vanhan Paukun kierroksella, Kankureille menemme noin klo 13:30 ja ruokailumme alkaa klo 15. Omavastuu tapahtumaan on 10€ ja sitova ilmoittautuminen nettisivuillamme 27.9.2019 mennessä.

Pääparkkipaikalle löytää osoitteella Vanhan Paukun tie 1. Kokoontuminen päärakennuksen eli Ison Tehtaan aulassa (infopiste). Rakennuksessa lukee Iso Tehdas. Ja punainen ulko-ovi  erottuu varmasti.