Pikkujoulu 14.12.2019

3.10.2019

Tänä vuonna pikkujoulua juhlitaan vähän erilailla kuin aiempina vuosina! Pyrimme toteuttamaan jäseniltä saatuja toiveita ja tämäkin idea on teiltä lähtöisin rakkaat jäsenet :) Lähdemme Tampereelle katsomaan teatterinäytöstä "Kuumia aaltoja" ja ruokailemme Viikinkiravintola Haraldissa! Matkustamme junalla ja meillä on myös aikaa shoppailuun! Tervetuloa mukaan!https://ttt-teatteri.fi/program/kuumia-aaltoja/

Tietoa teatterinäytöksestä, luvassa musiikkia ja komediaa! :)

"Seuraavaksi listalla: Vanha nainen hunningolla, Peto on irti, Vapaa. Valinnat kertovat, että karaokessa meno on kuumimmillaan (puumimmillaan)! Valokeilassa Anne A. tempautuu tulkintaan, vierellä Anne P. saman biisin pauloissa. Mikit ja mimmit heiluvat, elämä läikkyy. Keski-ikäiset naiset tapaavat sattumalta baarissa ja innostuvat laulamaan yhdessä. Sekä tietysti keskustelemaan. Kuumista aalloista, naiseudesta, eroista, muutoksista, miehistä, mokailun lahjasta, laastarisuhteista. Otetaan siis kaksi tuoppia ja pariselfie!"

Näytöksen nettisivu: https://ttt-teatteri.fi/program/kuumia-aaltoja/

Viikinkiravintola Haraldin menu

Alkupalat:

Kylmäsavulohta, Sillikaviaaria, Tervatiinun silakoita, Possunkassleria ja mustikka-sipulihilloketta, Hirvimakkaraa ja tervattuja puolukoita, Häränrintamoussea, Metsäsienisalaattia, Punajuuriwaldorffia, Tomaatti-basilikasalaattia, Kvinoasalaattia, Ryytisinappi-perunasalaattia, Marinoituja kasviksia, Salaattimaan antimia, Sitruunavinegretteä, Keisarinkastiketta, Saaristolaisleipää sekä speltti-punajuurileipää, Savupaprikahummusta, Kirnuvoita sekä talon yrttituorejuustoa, Brie-juustoa, pähkinöitä ja hunajaa.

Pääruoka:

Ylikypsää häränrintaa Ilmarisen uunista! Viikinkien yrttikastilla siveltyä ylikypsää häränrintaa ja tiristettyä possunkylkeä vierellään kermaista juustoperunaa, rosmariinikastia ja uunijuureksia.

Jälkiruoka:

Nougatmoussella kuorrutettu suussa sulavaa suklaakaakkua, manteli-kauramuruja sekä vadelmakastiketta.