"Potkua Prännistä"

12.9.2020

Lähdemme ulkoilemaan lauantaina 24.10.2020 klo 10 alkaen Ylihärmään, Prännin Patikalle. Kierrämme muutaman kilometrin mittaisen matkan hienoissa maisemissa ja lopuksi nautimme nuotion äärellä LaBitin tarjoamana muun muassa makkarasta, tikkupullasta, kahvista ja hyvästä & voimaannuttavasta seurasta!

”Täkäläisittäin yllättävänkin jylhät kalliot tarjoavat samoilijalle luonnon monimuotoisuutta ja karua kauneutta. Välillä reitti seurailee tasaista kallionselkää pystysuoran kallioreunan läheisyydessä. Välillä se taas laskeutuu kapealle suolle, missä kulkiessaan jylhiä kallioita voi ihailla toisesta perspektiivistä. Palaneenkalliolla on polkujen risteyspaikassa toinen hankkeen yhteydessä rakennettu pyöröhirsilaavu.”

Potkua Prännistä -tapahtumaan ovat tervetulleita LaBitin jäsenten lisäksi muutkin laboratorioalan ammattilaiset, koska nyt jos koskaan me kaikki tarvitsemme irtiottoa kiireisestä työstä! Se onnistuu mukavasti porukalla syksyisestä luonnosta nauttien! Mukaan voi ilmoittautua nettisivuillamme osoitteessa www.lakeus.bioanalyytikkoiliitto.fi

Sitovat ilmoittautumiset tarjoilujen vuoksi 20.10.2020 mennessä.

Omavastuu tapahtumaan ei-jäseniltä on 5€.

LaBitin jäsenille tapahtuma on ilmainen.

Tervetuloa mukaan!