LaBit ry

Ajankohtaista

Valtakunnallinen Bioanalyytikko-Opintopäivä järjestetään tänä vuonna Seinäjoella lauantaina 16.11.2019. Paikkana on Teknologiakeskus Frami. Ohjelmassa ajankohtaisia luentoja sekä useita näytteilleasettajia esittelemässä toimintaansa. Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen 30.10.2019 mennessä osoitteessa www.bioanalyytikkoliitto.fi
Tänä vuonna pikkujoulua juhlitaan vähän erilailla kuin aiempina vuosina! Pyrimme toteuttamaan jäseniltä saatuja toiveita ja tämäkin idea on teiltä lähtöisin rakkaat jäsenet :) Lähdemme Tampereelle katsomaan teatterinäytöstä "Kuumia aaltoja" ja ruokailemme Viikinkiravintola Haraldissa! Matkustamme junalla ja meillä on myös aikaa shoppailuun! Tervetuloa mukaan!https://ttt-teatteri.fi/program/kuumia-aaltoja/
Lokakuun jäsentapahtumamme on lauantaina 5.10.2019 Lapualla Vanhassa Paukussa. Pääsemme ohjatulle kierrokselle kuulemaan Vanhan Paukun historiasta sekä nykypäivästä. Kierroksen jälkeen tutustumme Lapuan Kankureiden tehtaanmyymälään, jossa pienen esittelyn jälkeen saamme tehdä ostoksia edullisin tehtaanmyymälähinnoin. Jokainen saa vielä 10%:n lisäalennuksen ostoksistaan. Tämän jälkeen ruokailemme Mallaskuun Panimon ravintolassa. Saapuminen Vanhaan Paukkuun (os. Vanhan Paukun tie 1, 62100 Lapua) omin kyydein. Päivämme alkaa klo 12:30 Vanhan Paukun kierroksella, Kankureille menemme noin klo 13:30 ja ruokailumme alkaa klo 15. Omavastuu tapahtumaan on 10€ ja sitova ilmoittautuminen nettisivuillamme 27.9.2019 mennessä.
RSS ATOM