Tehyn Power Park tapahtuma 2015

Lakeuden Bioanalyytikot olivat edustamssa Suomen Bioanalyytikkoliittoa Tehyn järjestämässä Power Park tapahtumassa Alahärmässä 6.6.2015. Paikalla oli yhteensä noin 7000 kävijää ja kaikilla oli mahdollisuus tutustua yhteistyöjäsenjärjestöjen näyttelypöytiin. Esillä olivat Bioanalyytikkoliiton lisäksi lastenhoitajat, hammashoitajat, röntgenhoitajat ja sairaanhoitajat. Omalla ständillämme meillä oli esillä erilaisia laboratoriotarvikkeita sekä mikroskooppi, jolla osallistujat pääsivät katsomaan veren sivelyvalmistetta sekä eri kudoksista tehtyä preparaattia.Ständillämme kävi paljon ihmisiä ja sekä lapset että vanhemmat olivat erittäin kiinnostuneita varsinkin mikroskopoinnin ihmeellisestä maailmasta!